czwartek, 2 listopada 2017

kolory jesieni

Nareszcie mamy piękną złotą jesień, a co za tym idzie moje absolutnie ulubione tło do zdjęć. Dziś poczułam się wyjątkowo jesiennie, stąd też kolory mojej stylizacji współgrają z kolorami liści w tle. Cieszę się, że mamy już listopad, lubię rozpoczynać nowy miesiąc, oznacza to kolejny początek, nowy start, mogę zacząć od nowa i nie rozpamiętywać za bardzo przeszłości. Październik przyniósł kilka porażek, mam nadzieję, że w listopadzie nie będzie na nie miejsca. Ludzie nie lubią listopada, jest on bardzo melancholijnym miesiącem, pełnym depresyjnej pogody i takich też nastrojów. Mnie samej też wielokrotnie tak się kojarzył i spisywałam go na straty już na początku, jednak rok temu dałam mu szansę, nie zawiódł mnie, dlatego i tym razem zmieniam swoje nastawienie i jestem pełna pozytywnej energii.
Moje zdjęcia w końcu udowadniają to, co wdrażam do mojego ubioru już od jakiegoś czasu, a mianowicie - mniej czerni. Sweter, który mam na sobie w tym roku jest moim absolutnym ulubieńcem, kupiłam go już ponad roku temu i nareszcie został należycie doceniony, jako że najchętniej bym się z nim nie rozstawała. Ponadto w końcu przyszedł czas na mój czarny beret, który był na moim blogu już dawno, dawno temu, przy pierwszych zimowych postach, jakie w ogóle publikowałam i cieszę się, że teraz, po ponad trzech latach, znowu mam go na sobie.


5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!

Szablon wykonany przez Tyler / Enjoy!